Dostavu vršimo putem Hrvatske pošte d.d. bez obzira na veličinu i masu pošiljke. Proizvodi koji se nalaze u skladištu dostavljaju se u roku od 2 do 4 radna ne računajući dan slanja. Proizvodi koji se nalaze u skladištu dobavljača dostavljaju se u roku naznačenim uz proizvod, a to je obično od 5 do 12 radnih dana od dana narudžbe. U slučaju dostave na otoke rok se može produžiti za 1 radni dan. Ovisno o vremenskim uvjetima, stanju u prometu ili dobu godine (npr. u vrijeme blagdana) rok isporuke može biti i dulji. Kontakt broj telefona službe za korisnike Hrvatske pošte je 072 303 304, a cijena poziva i obračunska jedinica za pozive naplaćuje se po cijeni poziva prema fiksnim mrežama telekomunikacijskog operatera korisnika, a u skladu s njihovim tarifnim modelima.
CIJENA DOSTAVE
Pošiljke plaćene unaprijed dostavljaju se uz naknadu od 3,10€. Pošiljke koje se plaćaju pouzećem (dostavljaču prilikom preuzimanja paketa) dostavljaju se uz naknadu od 4,40€. Kupac može odabrati i opciju prioritetnog slanja po cijeni od 1,30€. Takve pošiljke imaju prednost u usmjeravanju i prijenosu u odnosu na ostale pošiljke, te tipično imaju kraće vrijeme dostave. Ukoliko se naplata vrši putem Hrvatske pošte (plaćanje pouzećem), kupac ujedno plaća i naknadu za uslugu platnog prometa koja iznosi 0,66€ za uplate do 20,00€, 3,32% iznosa za uplate od 20,01€ do 399,79€, te 13,27€ za uplate od 399,80€ i veće.
Usluga transporta nalazi se na računu kao izdvojena stavka.
DOSTAVA U VLASTITOM ARANŽMANU
Kupac može platiti narudžbu po ponudi, te potom dostavu organizirati u vlastitom aranžmanu putem bilo koje dostavne službe, pri čemu mora pripremiti sljedeće podatke:
- ime i prezime
- adresa za dostavu
- kontakt broj telefona (vidi Izjava o privatnosti)
- veličina i masa paketa (podatak o istima može se dobiti kod nas)
PRAĆENJE POŠILJKE
Svaka pošiljka ima svoj broj, te se po tom broju (tracking number) može pratiti i njezina lokacija. Ukoliko dostava kasni, kupac se može informirati kod nas o broju pošiljke, te tako saznati gdje se ona trenutno nalazi.
DOLAZAK POŠILJKE
Naručeni proizvodi pakirani su na način da se uobičajenim transportom ne oštete.
- kupac je dužan prilikom preuzimanja pošiljke pregledati pakiranje
- ukoliko pakiranje ima vidljivih oštećenja ili je pošiljka otvarana, kupcu se preporučuje da odbije primitak iste jer proizvod može biti oštećen
- odbijanjem primitka, dostavna služba pošiljku vraća u MINIBOX d.o.o. uz napomenu da ista sadrži nedostatak
- više o postupku reklamacija na: Reklamacije
PREUZIMANJE POŠILJKE
Kupac je obvezan prilikom preuzimanja pošiljke dostavnoj službi potpisati otpremnicu ili dostavnicu koja istoj služi kao potvrda o preuzimanju. Ukoliko je pošiljka oštećena, dostavnoj službi kupac daje izjavu o nepreuzimanju, odnosno vraćanju pošiljke.
Vaš Minibox