Reklamacije

Tvrtka MINIBOX d.o.o. u potpunosti poštuje zakone propisane u Republici Hrvatskoj te se pri poslovanju pridržava istih.


POVRATI PROIZVODA

MINIBOX d.o.o. uvažava povrat proizvoda kupljenog na neviđeno putem Minibox internet trgovine. Ukoliko iz bilo kojeg razloga niste zadovoljni kupljenim proizvodom, potrebno je učiniti sljedeće korake:

  • najkasnije 14. dan od primitka proizvoda kontaktirati nas putem e-maila prodaja@minibox.hr ili broja telefona 091 786 3899 navodeći pritom broj računa ili broj narudžbe
  • ukoliko Potrošač iskoristi svoje zakonsko pravo na jednostrani raskid Ugovora, iz Članka 79. Zakona o zaštiti potrošača, potrošač je dužan snositi troškove povrata robe trgovcu
  • način ostvarivanja prava na jednostrani raskid Ugovora navedeni su u Uvjetima poslovanja u odjeljku Jednostrani raskid ugovora
  • slučajevi u kojima Kupac nema pravo na jednostrani raskid Ugovora navedeni su u Uvjetima poslovanja u odjeljku Jednostrani raskid ugovora
  • proizvod koji se vraća treba biti zapakiran u originalnoj i dodatnoj vanjskoj ambalaži kako bi se vratio bez oštećenja koja mogu nastati prilikom transporta
  • nakon pregleda proizvoda (da li je vraćeno sve što je naručeno, da li je proizvod oštećen, te da li je vraćen ispravan ako je bio korišten) pristupit će se povratu uplaćenog iznosa na isti način na koji je izvršena kupovina
  • povrat novca izvršit će se u roku 2 do 3 radna dana od primitka proizvoda, a najkasnije 14. dan od primitka proizvoda


REKLAMACIJE PROIZVODA

Odgovornost za materijalne nedostatke propisana je Zakonom o obveznim odnosima (NN 35/05, 41/08, 125/11, 78/15, 29/18, 126/21), a tvrtka MINIBOX d.o.o. u potpunosti ih se pridržava.

Ukoliko primijetite kvar ili materijalni nedostatak na proizvodu za vrijeme trajanja jamstva, kontaktirajte nas putem e-maila prodaja@minibox.hr ili broja telefona 091 786 3899.

Prilikom prijave reklamacije molimo vas da pripremite broj računa i/ili serijski broj proizvoda kako bi se mogao otvoriti servisni radni nalog.

Proizvod je potrebno zapakirati na način da osim prijavljenog ne bi nastao i neki drugi kvar kojega radi oštećenja uzrokovanog mehaničkim putem koji nećemo moći priznati pod jamstvene uvjete koje je propisao proizvođač, a koji se nalaze popisani na Jamstvenom listu isporučenom uz proizvod.

Upute za prijavu reklamacije, te slanje reklamiranog proizvoda prema MINIBOX d.o.o. dodatno su opisane u Uvjetima poslovanja u odjeljku Reklamacije i prigovori.

Informacije o uvjetima vezanih za troškove slanja proizvoda prema MINIBOX d.o.o. i ponovne dostave Kupcu opisane su u Uvjetima poslovanja u odjeljku Reklamacije i prigovori.

Po završetku dijagnostike kontaktirat ćemo vas i informirati je li:

  • proizvod uspješno popravljen u jamstvenom roku
  • proizvod će biti zamijenjen drugim radi nemogućnosti popravka
  • proizvod nije moguće popraviti pa nudimo zamjenu za drugi
  • proizvod nije moguće popraviti i ne postoji drugi za zamjenu, te se uplaćena sredstva vraćaju u cijelosti

Nakon vašeg usmenog ili pismenog očitovanja, postupit će se prema jednoj od četiri gore navedene opcije, poštujući pritom zakone Republike Hrvatske.


REKLAMACIJE DOSTAVNOJ SLUŽBI

U slučaju da je pošiljka vidno oštećena, možete primitak iste odbiti te će vam se u najkraćem mogućem roku poslati nova.

U slučaju da ste preuzeli oštećenu pošiljku, odnosno ukoliko ste tek nakon otvaranja ustanovili kako je vanjsko oštećenje utjecalo na ispravnost proizvoda, isto je potrebno fotografirati i sačuvati ambalažu, te nas bez odgode kontaktirati putem prodaja@minibox.hr ili telefona 091 786 3899 kako bi MINIBOX d.o.o. poduzeo odgovarajuće korake vezane uz reklamaciju dostavnoj službi.


PRIGOVORI

Prigovor na uslugu ili primljeni proizvod možete uputiti na e-mail  prodaja@minibox.hr, a mi ćemo vam odgovoriti u roku 1 do 3 dana, a najkasnije 14 dana od zaprimanja.

Molimo da se prilikom pisanja Prigovora referirate na broj narudžbe, računa ili naslova e-maila.


Vaš Minibox